Emblem

انواع آنتی فوم (ضدکف)

آنتی فوم ها انواع و اقسام مختلفی دارند که عبارتند از:


ضد کف الکلی
ضد کف سیلیکونی
ضد کف غیر سیلیکونی

ضد کف الکلی ISD-400 یک آنتی فوم قوی است که از نظر ماهیت شیمیایی بر پایه اسید چرب می باشد و در واقع نوعی دیفومر بدون سیلیکون هستند که دارای خاصیت کنترل کف می باشند و هیچ گونه عوارض جانبی ندارند.



ضد کف سیلیکونی



یا در اصل همان آنتی فوم سیلیکونی بر پایه پلیمرهای سیلیکونی هستند. این ها به صورت روغن یا امولسیون های پایه آب تولید شده اند. ترکیب سیلیکون شامل یک سیلیس آبگریز می باشد که در روغن سیلیکون پراکنده شده است. این ضد کف سیلیکونی از پراکنده شدن یا دیسپرس شدن یک سیلیس آبگریز در روغن سیلیکون تشکیل شده است. به منظور پایداری و اطمینان از دیسپرس شدن سیلیکون، به این ترکیب امولسیفایر اضافه می شود، این امولسیفایرها شامل گلیکول های سیلیکون و سایر ترکیبات سیلیکونی است.



ضد کف غیر سیلیکونی


ضد کف غیر سیلیکونی ماهیت یا بیس فاقد سیلیکون دارند یعنی در ترکیبات آن ها، انواع روغن های گیاهی، معدنی، روغن نباتی، روغن سفید و یا هر روغن دیگری به غیر از روغن سیلیکون یافت می شود. هم چین دسته ای از این آنتی فوم ها دارای پایه شیمایی اسید چرب، استر و یا الکل های چرب هستند. این دسته از آنتی فوم های غیر سیلیکونی، ترکیبی از روغن معدنی سبک و سورفاکتانت های غیر یونی می باشند.

افزودنی پکیج بنزینی
افزودنی سطح کیفیت
افزودنی روغن حرارت
افزودنی ep
افزودنی ZDDP
انتی اکسیدانت
افزودنی روغن قلاویز
پکیج افزودنی اب صابون
پکیج افزودنی مایع ترمز
پکیج افزودنی ضد یخ